wtorek, 8 kwietnia 2014

Prolog.

Bycie innym nie jest takie łatwe. Albo powiesz ludziom kim jesteś i będą się od Ciebie oddalać i Cię wyśmiewać, albo możesz udawać jakąś inną osobę ale czy wtedy będziesz fer wobec siebie ? Nie wiadomo kim trzeba być w dzisiejszych czas. W szkołach by być kimś musisz zrobić coś idiotycznego, by tym ' lepszym ' się spodobało, albo twój ojciec musi mieć miliony funtów. Dla osób takich jak ja nie ma miejsca na tym świecie. Nigdy nie znajdę osoby, która będzie miała takie same upodobania jak ja. Mam tylko przyjaciela, Liama, z którym przyjaźnie się od dzieciństwa. Jednak i on nie wie o mnie wszystkiego. W szpitalu z podciętymi nadgarstkami lądowałem nie raz. Czy znajdzie się osobą, która będzie taka jak ja ? A może już ją znam, a o tym nie wiem ? 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się prolog, bowiem mówi o tym, że często bardzo trudno pokazać swoją prawdziwą twarz i trzeba udawać przy ludziach kogoś kim się nie jest. Oczywiście uważam, że to bardzo smutne jak i złe, ponieważ nikt nie powinien nikogo udawać, ale czasami nie mamy innego wyboru. Cóż życie, albo raczej ludzie nie są zbyt mili i wyrozumiali, czyż nie? :)
    Mam pewne podejrzenia, co do tego co ukrywa Niall, ale na razie się nie zdradzę, haha.
    Chciałabym jedynie zauważyć, że napisałaś "miliony złotych", a chyba Niall i reszta mieszkają w Anglii, gdzie walutą jest funt. Także może warto by zmienić na "milion funtów"? Taka mała uwaga, nie chcę Cię urazić, ale jeśli to zrobiłam, to przepraszam :c
    W każdym razie na pewno będę czytać :)
    Pozdrawiam i życzę weny xxx - Isabel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie fajnie ;3
    czekam na rozdział pierwszy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie. Czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada. Czekam na rozdział pierwszy. Życzę weny!

    Zapraszam:
    http://szukac-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K